Tartós üzlet a Network Marketing, vagy csupán múló divat?
Don Failla válaszol erre a gyakran feltett kérdésre:
A Network Marketing már több, mint fél évszázada létezik. Maga a gondolat már korábban is létezett, de a Network Marketing óriásiütemű növekedésének menedzseléséhez szükséges technológia 1950 előtt nem létezett. A számítógépek fejlődésével aztán a cégek végre olyan adattároló eszközhöz jutottak, amely lehetővé tette a hihetetlen tömegű információ kezelését, amelyek az eladások és a hálózati jutalékok nyomon követéséhez szükségesek voltak.
A számítógépek ma már olyan mindennapi eszközök, mint ötven évvel ezelőtt a karórák voltak, a Network Marketing pedig világszerte növekedésben van. Óvatos becslések szerint a forgalom összege,amelyet ez az izgalmas termékelosztási rendszer hoz létre, többszáz milliárd dollár nagyságrendű, világszerte emberek millióinak a közreműködésével... és az még mindig csak a kezdet!
Nem csak azért állítjuk ezt, mert szó szerint emberek milliói vannak még kívül az üzleten, akik a jobb élet lehetősége után kutatnak, hanem azért is, mert a disztribútorok számára elérhető termékek és szolgáltatások is folyamatosan változnak és fejlődnek, annak megfelelően, ahogy az emberek szükségletei is átalakulnak, és ahogy a technológia képes egyre újabb termékek létrehozására.
Don Failla
A Network Marketing már több, mint fél évszázada létezik. Maga a gondolat már korábban is létezett, de a Network Marketing óriásiütemű növekedésének menedzseléséhez szükséges technológia 1950 előtt nem létezett. A számítógépek fejlődésével aztán a cégek végre olyan adattároló eszközhöz jutottak, amely lehetővé tette a hihetetlen tömegű információ kezelését, amelyek az eladások és a hálózati jutalékok nyomon követéséhez szükségesek voltak.
A számítógépek ma már olyan mindennapi eszközök, mint ötven évvel ezelőtt a karórák voltak, a Network Marketing pedig világszerte növekedésben van. Óvatos becslések szerint a forgalom összege,amelyet ez az izgalmas termékelosztási rendszer hoz létre, többszáz milliárd dollár nagyságrendű, világszerte emberek millióinak a közreműködésével... és az még mindig csak a kezdet!
Nem csak azért állítjuk ezt, mert szó szerint emberek milliói vannak még kívül az üzleten, akik a jobb élet lehetősége után kutatnak, hanem azért is, mert a disztribútorok számára elérhető termékek és szolgáltatások is folyamatosan változnak és fejlődnek, annak megfelelően, ahogy az emberek szükségletei is átalakulnak, és ahogy a technológia képes egyre újabb termékek létrehozására.
Don Failla
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése