2011. január 8., szombat

Majd más .....

„Akit meg kell győzni, hogy cselekedjék, az nem a cselekvés embere.”
           Clemenceau, Georges (1841-1929), francia miniszterelnök

Majd más…..

           Tonk Emil által szervezett első MLM klasszikusok rendezvényén vettem részt. Minden előadó (klasszikus) elmesélte saját sikerének történetét.  Az utolsó előadó Vágyi Jenő (James) volt.      
        Olyan dolgokat mesélt el, amit a jelenlévő MLM-mel foglakozó emberek mindegyike hallott már a szponzorától, de így egy sztoriba ágyazva szerintem még nem. Számomra is megdöbbentő volt, (attól függetlenül, hogy mi is ezt oktatjuk) amit elmondott és ezért szeretném ezt a sztorit megosztani veletek.
          A sikerről beszélt. Arról, hogyan lett, Ő sikeres. Elmesélte, hogy annak idején, húszon évesen, amikor gyémánt lett, és több ezres tapsoló tömeg között ment fel a színpadra azon gondolkodott miként lehetséges, hogy a jelenlévő több ezres tömeg közül ő lett sikeres. Pedig ott lent a tömegben voltak nála sokkal idősebbek, sokkal tapasztaltabbak, sokkal tanultabbak, sokkal gazdagabbak. Végiggondolta mit csinált az elmúlt időszak alatt és rákellett jönnie, hogy nem csinált semmi különöset, csak megcsinálta azt, amit a szponzora mondott neki. Havonta tartott 12 bemutatót, rendszeresen használta a cég termékeit, kialakított egy kis vevőkört, meghallgatta azoknak az embereknek a cd-it kazettáit akik sikeresek lettek az üzletben, rendszeresen járt rendezvényekre, rengeteg pozitív üzleti könyvet olvasott, csapatjátékos volt és alkalmazta a nyer-nyer felállást a vállalkozásában.         
        Aztán amikor fent volt a színpadon, és szemébe vakított a reflektorok fénye, szinte egy pillanat alatt átfutott az agyán a felismerés. A tömeg jelentős része azért nem lett sikeres, mert azt gondolták....

- Majd más megtartja a havi 12 bemutatót
- Majd más használja rendszeresen a cég termékeit
- Majd más kialakítja a vásárlói kört
- Majd más meghallgatja sikeres emberek CD-it kazettáit.
- Majd más jár rendezvényekre
- Majd más olvas pozitív könyveket
- Majd más lesz csapatjátékos
- Majd más alkalmazza, a vállalkozásában a nyer-nyer felállás..
Majd más, majd más  ………

A végén feltette a kérdést.
- Szerintetek a munkám során hány embert sikerült meggyőznöm arról, hogy alkalmazza ezeket a szabályokat?
?????????
Egyet sem! Ezt mindenkinek saját magának kell eldöntenie és végrehajtania.
    
Azóta változott, felgyorsult a világ. Belépett az életünkbe a számítógép az internet. Hozzátehetjük a számítógép az Internet használatából adódó előnyöket, de szerintem ezek az alapelvek nem változtak.
Én katona voltam és nekem azt tanították. Egy várost, repülővel le lehet bombázni, de elfoglalni csak emberekkel lehet. Ugyanez vonatkozik az üzletünkre is. Az Interneten keresztül ma már beléptethetünk embereket, oktathatjuk őket, de megnyerni „elfoglalni” csak akkor tudjuk, ha személyes kontaktust alakítunk ki velük.
Ezért javaslom hogy minden ember aki hálózatos értékesítéssel foglakozik nézzen magába és ne a külső körülményekben keresse a hibát, hanem gondolja végig.

Betartotta-e ezeket a szabályokat? 

Végül egy kis történet, ami ide tartozik

Az állatok összegyűltek az erdőben és azon vitatkoztak ki fog elsőnek Arany Oroszlán lenni a TIENS-ben.

Én leszek az első Arany Oroszlán mondta a Bagoly.
Miért? - kérdezték tőle az állatok
Azért – válaszolta Bagoly, mert én vagyok a legokosabb. Mindenkit észérvekkel meggyőzök, hogy miért érdemes csatlakozni a hálózatomhoz.

Nem te leszel, hanem én leszek az első Arany Oroszlán mondta a róka.
Miért? - kérdezték tőle az állatok
Azért – válaszolta róka,-  mert én vagyok a legravaszabb. Mindenkit szépen megkörnyékezek és ravaszul beléptetem a hálózatomba.

Nem te leszel, hanem én leszek az első Arany Oroszlán mondta a Nyúl.
Miért? - kérdezték tőle az állatok
Azért – válaszolta Nyúl, - mert én vagyok a leggyorsabb, és mindenkit gyorsan beléptetek a hálózatomba.

Mit nem, kis vakarcsok! Én leszek az első Arany Oroszlán - mondta a hatalmas grizzly Medve.
Miért? - kérdezték tőle az állatok
Azért – válaszolta a Medve, - mert én vagyok a legerősebb. Mindenkit „meggyőzök” hogy lépjen be a hálózatomba.
És így ment ez tovább, mindenki elmondta, hogy miért ő fog lenni az első Arany Oroszlán.

Szerintetek ki lett az első Arany Oroszlán? Elárulom nektek.
A PAPAGÁJ!
Hogy miért?
Mert ő volt egyedül az, aki mindig utánozta a szponzorát.



Kívánok mindenkinek sok sikert, jó munkát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése