2011. január 9., vasárnap

A felépítés fontossága 2.

A hálózatépítésben a siker egyik fontos követelménye az önképzés és ezen belül is a könyvek kazetták használata. Tonk Emil könyvei ehhez a munkához nyújtanak nagyszerű segítséget. Én csak néhány mondatot, bekezdést idézek belőle, hogy ízelítőt kapjatok ennek a könyvnek a használhatóságáról. Ha sikeres akarsz lenni, nem hiányozhat a könyvespolcodról ez a fontos TONK KÖNYV

Miért kell felépítened az üzletépítő eszközöket?
Fontos, hogy felépítsd társaid előtt az üzletépítő eszközöket is, amelyek alkalmazásával ez a vállalkozás eredményesebbé és hatékonyabbá tud válni. Ilyen üzletépítő eszközök az írásos anyagok (könyvek kiadványok) a hanganyagok (kazetták, CD-k, videók) és a rendezvények. Az eszközök felépítése azért fontos… hiszen ezek a távollétedben és helyetted is dolgoznak……  Semmit nem ér viszont a kazetta, ha nem építed fel, és ilyet mondasz róla a társaidnak: „Valaki mesél rajta különböző dolgokról, arról, hogyan lett milliomos, de ez engem abszolút nem érdekel.” Ha te nem törekszel arra, hogy használd és felépítsd azokat az eszközöket, amelyeket az üzletépítéshez ajánlanak, akkor más sem fogja azokat használni….. Nem biztos hogy mindenhol ott tudsz lenni, viszont ha a kölcsönadott eszközöket visszakéred, oda tudod adni másoknak is.

Érdemes megvenned az eszközt, vagy elég, ha kölcsönkéred?

Hogyan építsd fel a rendezvényeket?

….. több rendezvénytípus is segíti a munkádat. Elsőként említhetjük az üzleti bemutatókat, amelyek azoknak szólnak, akik még csak most ismerkednek a felkínált lehetőséggel.. Ez a rendezvény segíthet például abban, hogy válaszokat találjon a kérdéseire, képet kapjon arról, miről is szól ez az üzleti vállalkozás, és mindez segítséget adhat neki üzleti döntéséhez. Sokan e helyett azt mondják: minden héten van ilyen, már eléggé unom, mert mindig ugyanazt mondják. Van egy két gyenge előadó, nem is értem, hogy mit mondanak……. Fel kell építeni a családi bemutatót, valamint fel kell építened a személyes találkozást is….. Megfelelő módon fel kell építeni a nagy nyilvánosság előtt zajló rendezvényeket (marketing bemutató, szeminárium,  cég éves rendezvényei stb)…….. 




 Az ilyen nagyszabású rendezvények egyik legfontosabb szerepe a motiválás…. Gyenge és ártalmas változat: Hááát van egy ilyen nagy rendezvény, ahol össze vissza ugrálnak az emberek, meg lesz egy csomó taps, sokan mennek fel a színpadra, és mesélnek.   Vagy lesz egy nagy rendezvényünk, ahol elismerik a munkatársaink eddigi teljesítményeit, ahol sikeres üzlettársak mondják el a tapasztalataikat, a sikertörténeteiket, amelyek nagyon tanulságosak. Sok olyan embert lehet látni a színpadon, akikkel szívesen azonosulnék, akik hasonló körülmények közül indultak, és hasonló módon gondolkodnak, mint én….. A legszélesebb érdeklődésre a lelkesítő, motiváló rendezvények számíthatnak. Erre, hacsak lehet, a hálózat valamennyi tagja menjen el, és vigyen magával mindenkit, akiknek szeretné megmutatni, kikkel dolgozik együtt, kikből áll a csapata…..   tudásátadó rendezvények...






 Olyan emberektől szerezhet tudást akik már évek óta építik az üzletet……  ezek a rendezvények abban segítenek neked, hogy nem ezer embernek kell egyesével elmondanod egy négyórás témát, hanem a felkészült előadók négy óra alatt ezer embernek elmondják- helyetted. A rendezvények helyetted és neked dolgoznak a munkatársaid fejében. Ha pedig ez igaz, akkor elemi érdeked, hogy felépítsd munkatársaid előtt a rendezvényeket, hogy méltasd az értéküket, a jelentőségüket.  Sok olyan rendezvényen veszek részt, ahol értékes tudást adnak át, néha mégis azt érzem, hogy sokan nem értik ennek a rendezvénynek a lényegét, csak azon sopánkodnak, hogy már megint itt kell ülniük.   Vannak olyan hétvégi rendezvények a hálózatépítésben, amelyek komolyabb költségekkel járnak, ezeket is fel kell tudnod építeni, hogy milyen körülmények között tartják, milyen színvonalas lesz a program stb.  A felépítés mindig olyan értékek kommunikálását jelenti, ami az érdeklődő számára kívülről nem természetes, mert még nem ismeri, nem tudja mi az. Neked kell kibontanod a csomagolást, és megmutatnod neki a számára fontos értékeket úgy, hogy elmeséled, hogy neked miért volt értékes, hasznos, és miért lesz az ő számára stb

Mit tegyél azokkal, akiknek a pozitív nyilatkozata gyanús?
Hogyan építsd fel a vevőidet?

Miért érdemes megtanulnod a felépítést?
Az a baj, hogy a hálózatépítésben kicsit később jönnek rá, és később tanulják meg, hogyan kell az üzletüket felépíteni, és olyankor már nagyon nehéz átalakítani a kommunikációt….   Nem mást mondanak dolgokról, hanem hogy másként mondják el. Nem igaztalan dolgokat mondanak el, hanem ugyanarról a rendezvényről, előadóról, történésről, dologról, személyről másként tudnak megnyilvánulni…..

Mi a felépítés logikája? 
Nem mások miatt kell valakit vagy valamit felépítened, nem másoknak van szükségük rá, hogy te őket felépítsd, hanem NEKED….   Ha nem építesz fel egy rendezvényt, ahová te magad esetleg nem tudsz elmenni, mert éppen nyaralsz, ha nem építesz fel egy előadót, aki a te nevedben is beszél, akkor mindent neked kell megtenned….

A felépítés az MLM üzlet egyik kulcsa!

Aki a felépítés lényegét nem érti, az valójában az egész üzletet nem tudja jól építeni.

Mindezeket sokkal bővebben megismerheted, ha megvásárolod a könyvet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése