2011. január 20., csütörtök

Másolhatóság, a rendszer.

              „Egy rendszer alkalmazásával - előre kiszámíthatóan-megvalósítható, hogy átlagemberek, átlagon felüli eredményt érjenek el. Egy rendszer alkalmazása nélkül viszont, még a rendkívüli képességekkel rendelkező személyeknek is – előre kiszámíthatóan – nehéz, akár egy átlagos eredményt elérniük.”
                                                                                                                Bob BURG

Miért van az, hogy az egyik embernek sikerül a másiknak nem?

(Másolhatóság. Rendszer.)

Az üzlet nem megy úgy, ha egyszerűen csak kivárják. Az üzletet meg kell szervezni. Ez a struktúrában történő másolódást is jelenti. Ez indítja be a beléptetést és az áruforgalmat, mert a munkatárs jövedelme az áruforgalomból keletkezik.
 A hálózati forgalmazásban két szempontra kell odafigyelnünk. A hálózat stabilitását a struktúra mélysége adja a bevétel nagyságát, pedig a szélessége. Ezt a két paramétert kell egyensúlyban tartani. Egy cégnek dolgozunk, egyfajta terméket használunk és ajánlunk, egyfajta feltételekkel jutunk a pénzhez.
Vajon egyfajta információt is nyújtunk?
        Nem. A világon több százezer értékesítő van, mindegyik értékesítőnek saját sorsa, saját sikertörténete, saját szponzora, saját módszerei, és mindegyik másképpen ad elő.
A feladatunk abból áll, hogy egyfajta, de minőségi információt adjunk át.
         Az üzletünk alapját a MÁSOLÓDÁS képezi. Egységes, „szabvány” képzés, információ.
         Ne Feledjük: a fokozatok és bevételek a hálózatban nem egy találkozás eredményei, hanem az ismétlésé. Nem csak a mélység, hanem a másolás mélysége is fontos.
         A Mi feladatunk, hogy ellenőrizzük ezt a folyamatot, hiszen a másolás sohasem 100%-os. Mindig vannak kisebb, de elkerülhetetlen változtatások és átfedések. Ha ezeket a változásokat 9%-nak tartjuk legjobb esetben akkor a alábbi információ áramlás jön létre.

100 % à 91 % à 82 % à 73 % à 64 % à 91 %

Bizonyos számú másolódás után minden esetben fel kell újítani az információt. Megengedhetetlen, hogy minden városban és településen a Tiens marketing terveinek saját variánsai jelenjenek meg, vagy saját elképzelések a termékek fogyasztásáról.
                                                                                                                                        A másolódás alapját viszont a RENDSZER adhatja. Ennek a bemutatásához Randy Gage leírását találtam a legmegfelelőbbnek. Talán nem véletlen a franchise rendszerek térhódítása. Minek köszönhetik a sikerüket. Nézzük talán az egyik legnépszerűbb üzletláncot a McDonald’s-t.
„Menj el bármelyik McDonald's-ba este 7 óra körül, és majdnem biztos, hogy egy 19-20 éves üzletvezetőt találsz, aki éppen csak elhagyta a pattanásait. Lehetséges, hogy ugyanennek a 19 évesnek az édesanyja nem meri kölcsön adni a kocsiját, mert nem bízik meg benne. Mégis, ez a 19 éves sikeresen működtet egy egységet, ami évente 3 millió dolláros forgalmat bonyolít.

Mi a titok?  A rendszer. 

A legtökéletesebb, legrészletesebb és legkipróbáltabb rendszerek egyike, amit valaha is kifejlesztettek. A rendszer, ami képes bármelyik 15 évest hatékony, eredményes és termelékeny alkalmazottá változtatni. Egytől-háromig a dolgok ebbe a zacskóba kerülnek, négytől -hatig a következő, nagyobb méretűbe kell rakni, ezeket a szalvétákat kell használnod, itt találod őket, a hét melyik napján kell rendelni belőle, és itt, hogy mikor szállítják le.
           Egy ilyen rendszer követése quantum ugrásokkal növelheti az induló vállalkozások sikerhányadosát. A mindenre kiterjedő rendszerrel rendelkező üzletek drámaian magasabb sikert könyvelhetnek el a független vállalkozásoknál.


Hogyan alkalmazható ez a mi üzleti vállalkozásunkban?

      A legtöbb hálózatépítőnek, még a mérsékelten sikereseknek is, nincs rendszerük. Mert a hálózatukat az eladási képességeik alapján építették fel, vagy, mert nagyszerű bemutatót tartanak, vagy egyszerűen a kivételes személyiségüknek köszönhetik sikereiket. Naponta feladnak 20 képeslapot, naponta ötször hívják fel a kulcsembereiket, állandóan motivációs találkozókat tartanak, vagy nonstop szponzoráló gépek.
      Ismerek egy embert, aki naponta 30 jelölttel beszél. Ez a fajta ember évente rengeteg terjesztőt szponzorál- amire szüksége is van, hogy pótolja a több tucatot, aki közben kihullott. Büszkén feszítenek a színpadon, a cég gyűlésein, rengeteg pénzt keresnek, szép házban élnek, és jó autót vezetnek. De biztosan nem élnek szabad életet, és nem irányítják a sorsukat. A főnök helyett az üzletnek hódoltak be.
        Amit ezek az emberek tesznek, működik. Csak nem másolható. Keményen dolgoznak, és jót akarnak, de egy átlagember nem tudja lemásolni azt, ahogyan az üzletüket építik. Rendben, sokkal több pénzt keresnek hálózatos rabszolgaként, mint egy munkahelyen- de akkor is csak rabszolgák. Nem is tudják igazán megmutatni az embereknek, hogyan szállhatnak ki a mókuskerékből, hiszen még õk is benne vannak.
          A rendszer biztonságot ad neked, segít gyorsabban kiépíteni a mélységet, és a legfontosabb, hogy ezzel tudod maximális hatékonysággal megtöbbszörözni az idődet, és a tehetségedet
        A rendszer titka az, hogy az üzlet minden folyamata legyen pontosan kidolgozva. Így, bárki, aki csatlakozik a hálózatodhoz, könnyen követni tudja ugyanazt a sikeres folyamatot, ami őt is behozta az üzletbe, ahelyett, hogy végig kéne mennie egy kísérletezéssel és kudarccal teli úton.
        Az üzlet így azok számára is működik, akik nem kereskedő típusok, és félnek a visszautasítástól. Más szavakkal, sokkal másolhatóbb a legtöbb ember számára.
        A rendszernek fel kell vázolnia és el kell magyaráznia a teljes folyamatot, amit egy terjesztő követhet, hogyan találhat jelölteket, a megközelítést, a szponzorálást, és hogy hogyan taníthatja meg a terjesztőit egy magasabb rang elérésére. A folyamat minden lépését írásba kell foglalni valamilyen formában, és meg kell tanítani a terjesztőknek a megfelelő időben.”


 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése