2011. január 30., vasárnap

Te hogyan indulsz el?

 „Soha nem érhetünk el többet, mint amennyit elvárásaink lehetővé tesznek”

TE HOGYAN INDULSZ EL?

Az MLM-ben gyakran beszélnek a MIÉRT-ről. Arról, hogyha egy ember csatlakozik egy rendszerhez és el akar indulni, akkor nem mindegy, hogy milyen erős a MIÉRT-je, amiért el akarja érni a kitűzött célt. Ezzel csak az a baj, hogy általában az embereket a változásra a  MUSZÁJ sarkalja. A kétségbeesés, hogy azt a problémát, amivel szembekerült megoldja. Ez lehet egészségügyi vagy anyagi. Az emberek 90 %át az anyagi probléma tereli a hálózatos értékesítés felé, arra hogy nyitottá váljon egy ilyen típusú megoldásra. Ezek a MIÉRT-ek nem mindig tiszták, és ha nem „láthatóak” nem elég erősek, akkor nem sok sikert jósolok a hálózathoz csatlakozónak. (mint ahogy annak az embernek sem, aki BÁRMILYEN tevékenységbe fog)
A MIÉRTeknél is fontosabb azonban az, hogy HOGYAN indulunk el. HOGYAN kezdjük el a munkát?
Egy kezdő munkatársnak 3 fontos szempontot kell tudatosítania, hogy megfelelően tudjon elindulni ezen a pályán.


Az első a LELKESEDÉS.

Tudom, nagyon sokan nem hiszik el, de a lelkesedés az, ami átsegíti az embereket a kezdeti ismerethiányon, mert amikor megmutatod az üzletet akkor általában nem a cég miatt, nem a termékek miatt, vagy a marketingterv miatt lépnek be, hanem bármilyen szörnyűnek is hangzik, TE MIATTAD. Azért mert bízik benned, kedvel téged, van egy múltbeli kapcsolatotok, (hideg hívásnál megfelelő szimpátiát váltasz ki) ami miatt elhiszi NEKED vagy a szponzorodnak, hogy amit kínálsz neki azzal érdemes foglakozni. Ezért nem mindegy, hogy milyen módon mutatod be az üzletet. Lehet, hogy végig se kell mondani, lehet, hogy kihagysz belőle részeket, de ha lelkes vagy akkor megnyered magadnak. Látnia kell a szemedben, egész megnyilvánulásodban a lelkesedést, mert látják, hogy Te is hiszel benne, és ez magával ragadhatja a jelöltet. Ha látja rajtad, hogy nem hiszel benne, vagy kételkedsz, azt megérzik és vesztes leszel.

„ Hálózatos értékesítésben a siker, kezdetben 10 % tudás, és 90%-ban lelkesedés kérdése”
Tehát:

       CSAK LELKESEN MOND EL A MARKETING TERVET!


A második a KÖZÖSSÉG.

Nincs olyan szponzor, nincs olyan vezető, aki felér azzal, amit a közösség nyújt. A legpesszimistább, a leghittelenebb ember is, ha beülteted a tömegbe úgy fog elmenni a rendezvényről, mint akit fejbe vertek és azt fogja gondolni ITT ÉN IS LABDÁBA RUGHATOK, mert azok az emberek, akik fent vannak a színpadon semmivel sem különbek, mint Ő. Néhányan azt mondják. „Majd eljövök, én egyedül, és majd utána összehívom az embereimet és elmondom én nekik, hogy mit láttam és hallottam” Meg kell értened. Az MLM, akármilyen internetes technológiát is alkalmazol a rendezvények üzlete. Itt fut össze a közösség, a lelkesedés, az összefogás az elismerés a kommunikáció. Nem kerülheted ki. Ha megpróbálod kikerülni, akkor, kiiktatod az MLM üzletek fő hajtóerejét, motorját, az emberi kapcsolatot. Ha csak személyesen találkoztok, vagy interneten értekeztek akkor az üzletedet egy könyv eladására degradálod. Kirakod a weblapod, felteszed, hogy lehet vásárolni és kész. Egy könyvet, egy terméket el lehet így adni, de egy ÉLETPÁLYÁT? Vedd meg előre a következő rendezvényre a jegyed és még egyet, mert akkor biztos vagy magadban, hogy fel akarod építeni az üzleted.

"Arra nem tudunk hatással lenni, hogy ki akarja csinálni az MLM-et, vagy ki nem.
Az egyetlen dolog, amire befolyásunk lehet az, hogy hány személlyel ismertetjük meg ezt a lehetőséget naponta, hetente és havonta..."
                                                                                                    Dale CALVERT blog

Tehát:
                    LÉGY OTT MINDEN RENDEZVÉNYEN!

A harmadik a SZPONZOR (MENTOR) személye.

Egy MLM rendszernél az egyik legfontosabb, a szponzor személye. Nem a beléptetőé. Neki köszönd meg hogy behozott az üzletbe. Keresd meg azt a személyt, akitől tanulhatsz. Nagyon sokan azért hagyják abba az üzletet, mert nem kapnak segítséget attól a személytől, aki csatlakoztatta őket. Lehet azért mert, még a beléptetője sincs felkészülve, de az is lehet, hogy a beléptetője úgy gondolta, azzal hogy csatlakoztatta, mindent megtett az ügy érdekben. Nem számit. Te valamiért csatlakoztál. Eldöntötted, hogy meg akarod csinálni. Keresd meg a felső vonaladon azt a személyt, aki tud neked segíteni. A szponzor ahol tud, segít, (ismerős szöveg J) de nem tud mindenütt ott lenni. Max 5-6 személy, akivel tud érdemlegesen foglakozni. Ő dönti el, kivel akar együtt dolgozni. Ha te a kisujjad nyújtod, ne várd el, hogy a szponzorod az egész testét beleadja.

„Ha én jobban akarom, hogy ebben az üzletben sikeres legyél, mint Te magad akkor hagyjuk az egészet a francba.”
Tehát:
                           KERESD MEG A MENTOROD!
     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése