"Amit érdemes csinálni, azt addig rosszul is megéri végezni, amíg meg nem tanuljuk jól csinálni."
Zig ZIGLAR
Zig ZIGLAR
Macska a forró kályhán
Mielőtt tovább folytatná a blog olvasását, arra kérem, hogy tegyen fel magának néhány az alábbiakhoz hasonló kérdést eddigi életével kapcsolatban. Nem kell hangosan kimondania a válaszait, elég, ha csak elgondolkodik rajtuk:
- Elégedett Ön a munkahelyével?
- Elégedett Ön a keresetével?
- Elégedett Ön a főnökével?
- Elégedett Ön az otthonával?
- Elégedett Ön az életével?
- Elégedett Ön az egészségével
Ha bármelyik kérdésre NEM a válasz és AKAR változtatni rajta, érdemes beleolvasni ebbe a blogba. Természetesen nem ígérhetem, hogy megtalálja benne az orvosságot a problémájára, de lehet, hogy az itt bemutatásra kerülő „gyógymód” ami több millió embernél már bevált, Önnek is segíteni fog.
Van, aki azért nem reagál egy lehetőségre, mert eddig még nem találkozott vele. Hogyan formálhatna véleményt, hogyan dönthetne arról, akarja-e vagy sem, ha soha hírét sem hallotta?
Vannak persze sokan, akik már „belekóstoltak” egy egy ilyen típusú üzleti lehetőségbe. Ma már majdnem mindenkinek van véleménye erről a szakmáról. Kinek személyes tapasztalat alapján kinek csak hallomásból. A tapasztalat néha „túl okossá” tesz. „Ha egy macska ráül a a forró kályhára, többé nem követi el ezt a hibát. De a hideg kályhára sem fog többé ráülni” (Mark Twain) így vannak sajnos az emberek is. Valamikor nagy lelkesen kipróbáltak egy Network Marketing hálózatot. Megbízhatóságukat, hitelességüket bevetették az ismerőseik előtt, de valami miatt nem értek el sikert és onnan kezdve, mindegyik kályhát forrónak gondolják, ahelyett hogy óvatosan próbálnák ismét megtapasztalni. Minden fejlődik. Így az MLM is. Újabb és újabb cégek alakulnak újabb és újabb termékekkel, marketingtervvel. A világon már több mint 62 millió ember foglalkozik direkt értékesítéssel és hálózati marketinggel. Az USA 20 legdinamikusabban fejlődő cége közül 3 network marketing módszerével dolgozik.
MIÉRT nem csinálják az MLM-t az emberek?
NEM ISMERIK
Nem is találkoztak vele. Általánosítanak. Ismeretlenül mondanak véleményt. Vélt vagy valós kifogásokat hoznak fel. Pld, hogy mindenki ismeri. Telítődött a piac. Csak nézzen körül a környezetében, ha 100 embert megszólítana, 80 biztos azt mondaná, hogy nem ismeri azt a céget, amellyel meg szeretné ismertetni. Viszont legalább 60 negatív véleménnyel lenne róla. A maradék 20 közül is legalább 15 valamit hablatyolna piramisról, átverésről, meg hasonló dolgokról. Nem is tudja, mire mondja a NEM-et.
NEM ÉRTIK.
Az elutasítás leggyakoribb oka. És nem merik bevallani, hogy fogalmuk sincs, hogyan működik, miről szól. Mi ebben a jó nekik, mit kell csinálnia, hogy mozog a termék, hogy fizetik a jutalékot?
NEM HISZIK EL.
..hogy Ön tényleg igazat mond. Nem hiszik el, hogy tényleg ilyen egyszerű az üzlet, hogy működik, hogy ezt már valaki is megcsinálta. Egy hiteles ember kell neki.
FÉLNEK A VÁLTOZÁSTÓL.
A vállalkozás sok ember számára maga az ördög. Pénzt szeretnének keresni, de lusták megmozdulni. Állandóan panaszkodnak, mindenben a hibát keresik. Megvan a maguk komfortzónája, amiben a legtöbben jól érzik magukat. Akkor mozdulnak meg, ha ebben változás következik be: Betegség, kirúgják a munkahelyéről. Stb.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése