„A siker jórészt annak eredménye, hogy kitartunk valami mellett, amivel mások felhagytak.”
Feather, William (1889-1981), amerikai üzletember és szerző
Feather, William (1889-1981), amerikai üzletember és szerző
Találd meg a Miérted!
Addig nem érdemes nekiállni az üzletnek, amíg nem találod meg a MIÉRT-edet! DÖNTSD EL…….
MIÉRT akarsz csatlakozni?
MIT akarsz elérni?
MIKORRA akarod elérni? Tűzz ki Határidőt!
MIÉRT itt ebben az üzletben akarod elérni?
Az esetek 99%-ban a fenti okok valamelyike miatt indulnak el az emberek egy Network üzletben. Meg kell találni az igazi okot.
A legtöbb ember azért nem kapja, meg amit akar, mert nem döntötte el mit is akar.
Nem akar mindenki első nekifutásra „milliomos” lenni. A 2 leggyakoribb ok az egészség és a pénz. Van, aki csak a termékeket szeretné kipróbálni, mert valamilyen problémáján szeretne segíteni. Van, aki csak 10-20-50 000 Ft plusz pénzt szeretne keresni, mert kicsúszott a komfort zónájából és átmeneti pénzügyi problémái akadnak, de ne feledjük „Soha nem érhetünk el többet, mint amennyit elvárásaink lehetővé tesznek” Amennyiben, 10 000 Ft a célod akkor annyit fogsz keresni, vagy kevesebbet.
Lehet több okod is, de válassz ki egy fő okot, ami miatt elkezded ezt a vállalkozást. (csatlakozol ehhez a vállalkozáshoz)
Egy előadáson hallottam: „Ha nincs egyenlőre megfelelő okod (MIÉR-ted) akkor, amíg ezt meg nem találod, legyen a fő okod a PÉNZ.”
Bármit meg tudsz tanulni, bármit meg tudsz csinálni, ha az ok elég erős hozzá.
A szenvedély az érzelem, ami előbbre visz, és addig ne várj nagy eredményeket, amíg lagymatagon állsz hozzá valamilyen feladathoz, mert akkor csak álmodozol, mint az egyszerű ember, aki eltörte a kezét.
Dr úr, ha leveszik a gipszet a kezemről tudok majd zongorázni? Hát persze, hogy tud, miért ne tudna? Az csodálatos lesz, mert eddig nem tudtam.
Lehet, hogy a példa egy kicsit erős, de gondold végig. Van–e benned olyan erős MIÉRT, ami miatt el akarod érni a kitűzött célod.? El tudsz-e indulni, olyan szenvedéllyel, érzelemmel, motivációval, hogy eljuttasd magad a kitűzött célodig?
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése