2011. január 9., vasárnap

A felépítés fontossága 1.

A hálózatépítésben a siker egyik fontos követelménye az önképzés és ezen belül is a könyvek kazetták használata. Tonk Emil könyvei ehhez a munkához nyújtanak nagyszerű segítséget. Én csak néhány mondatot, bekezdést idézek belőle, hogy ízelítőt kapjatok ennek a könyvnek a használhatóságáról. Ha sikeres akarsz lenni, nem hiányozhat a könyvespolcodról ez a fontos TONK KÖNYV

Miért fontos a felépítés?

A felépítés nem más, mint olyan értékek képviselete, amelyek kívülről nem látszanak.

A hálózatépítésben nagyon fontos az, hogy fel tudd építeni azokat a dolgokat, amelyek másoknak egyelőre még csak víziót jelentenek. Mert azok számára, akiket ajánlásoddal megkeresel, vízió a szponzorod, vagyis az a személy, akivel együtt dolgozol; vízió a cég, vízió a jövőkép, a várható jövedelem, vízió a rendezvény, a szeminárium, mert a klasszikus vállalkozások életében nem jellemzőek ezek a dolgok

Hogyan építsd fel a céget?
„akinek felajánlod a cég termékeit vagy a céggel való együttműködést, ne legyenek kételyei ezzel a céggel kapcsolatban. A cég megfelelő felépítése a személy felelőssége. Ne túlozz- légy hiteles. Minden új üzleti partneredet meg kell tanítanod arra, mit mondjon, hogyan szólaljon meg, hogyan nyilvánuljon meg a cégről. Ez nagyon fontos lépés, hiszen az egész üzlet erre épül. A hálózatépítő nem maga állít elő terméket, hanem van egy cég, amelynek a termékét, a szolgáltatását képviseli, és ajánlja a piacon. Igazából ő a cég képviselője, ő a „cég arca”, tehát nagyon fontos, hogy hitelesen építse fel a céget, amelyet reprezentál, a komolyságot és megbízhatóságot alátámasztó jellemzőkkel.”

Hogyan építsd fel a termékeket?
A klasszikus marketingben a termék felépítését nagyrészt reklámokkal, hirdetésekkel stb oldják meg. Minden hálózatban vannak olyan összejövetelek, rendezvények, amikor a termékekről nemcsak a tulajdonságok szintjén lehet ismereteket gyűjteni. Mindenkinek lehetnek a termék használatához kapcsolódó személyes tapasztalatai, amelyek felépítenek valamilyen értéket a termékről, és ezeket szívesen megosztja a többiekkel. Ha valaki erre nem figyel, ha nem törődik a munkatársai és vevői tapasztalataival, az fontos eszközt veszít az érveléshez.  A tapasztalat azt mutatja, hogy a hálózatépítésben a siker egyik fontos feltétele a termékekhez való személyes kötödés, valamint ennek intelligens, profi kommunikációja.

Hogyan építsd fel az MLM üzletépítési módszert?
Nem a vevőkben kell felépítened, hanem azokban, akiket esetleg potenciálisan együttműködő partnereknek, üzlettársaknak, munkatársaknak tekintesz. Azokban, akik hallottak már erről, de nem tudják, melyik céget válasszák, melyikkel lépjenek kapcsolatba. Aki egy hálózatban úgy próbálja meg a saját üzletépítési módszereit elfogadtatni, hogy közben a másik hálózat üzletépítési módszereit, munkatársait elkezdi szidni, valójában a saját munkamódszerét szidja.

Hogyan építsd fel a szponzorod?
Meg kell tanulnod felépíteni azt a partneredet, akivel együttműködsz, nevezetesen a szponzorodat (vagy mentorodat, személyes támogatódat) Ő az a személy, aki felelősséget vállal azért, hogy amíg te is akarod, addig minden támogatást megad, hogy ebben az üzletben eredményes és sikeres légy… a szponzorod a távollétében is segíthet téged az üzletépítésben.

Hogyan építsd fel a vezetőidet?
Nem mindig a szponzorod a vezetőd, mert lehet valakinek olyan személyes támogatója is, aki nem rendelkezik vezetői kvalitásokkal, soha nem lesz igazi hálózatépítő, hanem megáll azon a szinten, hogy termékeket forgalmaz, egy két embert szponzorál, és utána egyéb elfoglaltságai miatt felfüggeszti az aktivitását. A szponzorvonalon felfelé haladva azonban mindig találhatsz valakit, aki valóban támogat téged, ő a vezetőd, akit szintén fel kell építened, mert lehet, hogy az ismeretére a tudására, a jelenlétére, a megnyilvánulására, és a tapasztalataira kell hivatkoznod.  Az, hogy egy támogató személyt hogyan építesz fel, eldönti az üzleted jövőjét, és azt is, hogy rólad hogyan fognak majd megnyilvánulni.  Az MLM üzlet ebben is a másolódás üzlete. Ha a megnyilvánulásaid építő jellegűek a távollévőkről, akkor az üzlettársaid ezt fogják megtanulni, hogy rólad is majd így nyilatkozzanak

Hogyan építsd fel az üzlettársaidat?

Hogyan építsd fel a testvérvonalaidat?

Mindezeket sokkal bővebben megismerheted, ha megvásárolod a könyvet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése