2011. január 23., vasárnap

Gyors másolódás

A gyors másolódáshoz szükséges rendszer felállítása.

Hogyan érzi magát egy új munkatárs amikor találkozik egy MLM üzlettel?



Menj el bármelyik McDonald's-be este 7 óra körül, és majdnem biztos, hogy egy 19-20 éves üzletvezetőt találsz, aki éppen csak elhagyta a pattanásait. Lehetséges, hogy ugyanennek a 19 évesnek az édesanyja nem meri kölcsön adni a Volvóját, mert nem bízik meg benne. Mégis, ez a 19 éves sikeresen működtet egy egységet, ami évente 3 millió dolláros forgalmat bonyolít.


Mi a titok?

A rendszer.
 

A legtökéletesebb, legrészletesebb és legkipróbáltabb rendszerek egyike, amit valaha is kifejlesztettek. A rendszer, ami képes bármelyik 15 évest hatékony, eredményes és termelékeny alkalmazottá változtatni. Egytől-háromig a dolgok ebbe a zacskóba kerülnek, négytől - hatig a következő, nagyobb méretűbe kell rakni, ezeket a szalvétákat kell használnod, itt találod őket, itt van, a hét melyik napján kell rendelni belőle, és itt, hogy mikor szállítják le.

Hasonló dologgal találkozhatunk a katonaságnál is. 18 éves kölykök olyan vadászgépeken repülnek, amik többe kerülnek, mint a fejlődő országok bruttó nemzeti összterméke. De van egy repülés előtti ellenőrzőlista, egy repülés közbeni ellenőrzőlista, egy repülés utáni ellenőrzőlista, és valószínűleg az ellenőrzőlistának is van egy ellenőrzőlistája.

Egy ilyen rendszer követése quantum ugrásokkal növelheti az induló vállalkozások sikerhányadosát. A mindenre kiterjedő rendszerrel rendelkező franchise-ok drámaian magasabb sikert könyvelhetnek el a független vállalkozásoknál.

Hogyan alkalmazható ez a Network marketing vállalkozásodban?

A legtöbb hálózatépítőnek, még a mérsékelten sikereseknek is, nincs rendszerük. Mert a hálózatukat az eladási képességeik alapján építették fel, vagy, mert nagyszerű bemutatót tartanak, vagy egyszerűen a kivételes személyiségüknek köszönhetik sikereiket. Naponta feladnak 20 képeslapot, naponta ötször hívják fel a kulcsembereiket, állandóan motivációs találkozókat tartanak, vagy nonstop szponzoráló gépek.
Ismerek egy embert, aki naponta 30 jelölttel beszél. Ez a fajta ember évente rengeteg terjesztőt szponzorál- amire szüksége is van, hogy pótolja a több tucatot, aki közben kihullott. Büszkén feszítenek a színpadon a cég gyűlésein, rengeteg pénzt keresnek, szép házban élnek, és jó autót vezetnek. De biztosan nem élnek szabad életet, és nem irányítják a sorsukat. A főnök helyett az üzletnek hódoltak be.
Amit ezek az emberek tesznek, működik. Csak nem másolható. Keményen dolgoznak, és jót akarnak, de egy átlagember nem tudja lemásolni azt, ahogyan az üzletüket építik. Rendben, sokkal több pénzt keresnek hálózatos rabszolgaként, mint egy munkahelyen - de akkor is csak rabszolgák. Nem is tudják igazán megmutatni az embereknek, hogyan szállhatnak ki a mókuskerékből, hiszen még ők is benne vannak.
A rendszer biztonságot ad neked, segít gyorsabban kiépíteni a mélységet, és a legfontosabb, hogy ezzel tudod maximális hatékonysággal megtöbbszörözni az idődet, és a tehetségedet. Megadja neked a lehetőséget, hogy gyorsan behozz olyan embereket, akik felváltanak, hogy egy nagyon fontos munkával foglalkozhass. Meglátod...
A munkád az, hogy kidolgozd magad a munkából. .

Amilyen gyorsan csak lehet. Nem beszélek félre. Az üzleted igazi sikere abból ered, hogy megtanítod más embereknek, hogyan válthatnak fel téged. Hogy megtanítod nekik, hogyan tanítsák hasonlóképpen a saját embereiket. Ez az, amikor megtapasztalhatod a hatalmas exponenciális növekedés ciklusát.

A lineáris jövedelemről, mint a termék promóciója, megtöbbszörözött jövedelemre váltasz, egy nagy, és növekvő szervezet felépítésével, mely szintén a terméket népszerűsíti.

A rendszer titka az, hogy az üzlet minden folyamata legyen pontosan kidolgozva. Így, bárki, aki csatlakozik a hálózatodhoz, könnyen követni tudja ugyanazt a sikeres folyamatot, ami őt is behozta az üzletbe, ahelyett, hogy végig kéne mennie egy kísérletezéssel és kudarccal teli úton.

Az üzlet így azok számára is működik, akik nem kereskedő típusok, és félnek a visszautasítástól. Más szavakkal, sokkal másolhatóbb a legtöbb ember számára.

A rendszernek fel kell vázolnia, és el kell magyaráznia a teljes folyamatot, amit egy terjesztő követhet, hogyan találhat jelölteket, a megközelítést, a szponzorálást, és hogy hogyan taníthatja meg a terjesztőit egy magasabb rang elérésére. A folyamat minden lépését írásba kell foglalni valamilyen formában, és meg kell tanítani a terjesztőknek a megfelelő időben.

Nézzük meg a lépéseket, amiket egy rendszer tartalmazhat. Ez nem azt jelenti, hogy ilyennek kell lennie. A te rendszered teljesen különbözhet. Azért írom le ezt a példát, hogy láthasd a struktúrát, amiről beszélek.
Első lépés- Előzetes megközelítés...

Ez a minősítő lépés- amivel meghatározhatjuk, hogy valaki igazi jelölt, vagy csak kíváncsi. Ez történhet minősítő kérdésekkel, vagy kérdésekkel és egy előzetes megközelítés csomag kombinációjával. A csomagba olyan anyagok kellenek, melyek kiszűrik az üzletre alkalmatlan jelölteket.

Az egész rendszerben ez a legkritikusabb pont. Kell, hogy legyen egy módszered az új terjesztők számára, amivel a helyes vágányra terelhetik a jelölteket. Egy szűrési folyamat segítéségével könnyedén kiválogathatják az alkalmatlan embereket, így kevesebb visszautasítással kell szembenézniük, és motiváltak maradnak.

Az előzetes megközelítés a megközelítés előtti folyamatot jelenti. Más szavakkal, ebben a lépésben dől el, hogy egyáltalán felajánlod-e a lehetőséget, vagy sem. (motiváció megtalálása)

Erre egy másik módszer egy tömör, mini bemutató. Ez egy gyors áttekintés, általában 30 perc vagy kevesebb, hogy eldönthessük, komoly jelöltről van-e szó. Ez egy egy az egyben bemutató valamilyen nem fenyegető környezetben, (pl. a jelölt konyhája, vagy egy kávézó). Kezdéskor célszerű a szponzor segítségével kettő az egyben dolgozni, vagyis együtt mutatjátok be az üzletet a jelöltnek. Ez kis csoportos bemutató is lehet egy nappaliban.

Bármelyik esetben, az érdeklődő jelölteknek át kell adni egy kis otthoni csomagot, amit tanulmányozhat. Ennek tartalmaznia kell egy ismertetőt a pénzkeresetről, és néhány leírást a termékekről, általában egy katalógust, vagy brosúrát.

Második lépés- A bemutató..

Itt a jelölt másodszor is megnézheti a bemutatót, általában egy nagyobb nappaliban, vagy egy hotelben, de ez is elvégezhető egy az egyben. Mint minden lépéshez, itt is rendelkeznünk kell egy pontosan meghatározott csomaggal a jelölt számára. ( a követő csomag) Ez már egy sokkal részletesebb információ, mint az előző.

Harmadik lépés- A követő beszélgetés...

Ez a lépés állhat abból, hogy másik, nagyobb bemutatóra visszük el a jelöltet, vagy egyszerűen még egy információs csomagot adunk neki, és bátorítjuk, hogy hozzon egy döntést. Egyeztess a felsővonaladdal. Mindkét esetben, akár a követendő procedúrának, akár az információs csomagnak pontosan ugyanolyannak kell lennie minden terjesztői szinten.

Negyedik lépés- A regisztrációs folyamat...

Ez a lépés akkor jön, amikor a jelölt "igen"-t mondott, és kész elindulni, mint új terjesztő.

MEGJEGYZÉS: Ez megtörténhet a második, vagy a harmadik lépésnél is. Minden jelölt a saját ütemében csatlakozik. Nagyon fontos, hogy ha a jelölt készen is áll a második lépésnél a csatlakozásra,(ez nagyszerű), akkor is add át neki a harmadik lépésben szükséges információt, hogy fenntartsd a rendszer integritását.

Mint minden lépés, a regisztrációs procedúra is legyen részletesen kidolgozva. Ugyanazt a tréninget kell hogy kapd, mint az a terjesztő, aki a 25. mélységedben csatlakozik, négy megyével odébb.

Ez a négy lépés a jelöltkutatás alapvető része. Az induláskor erre a területre kell koncentrálnod.

A későbbiekben megismerkedhetsz a rendszer következő lépéseivel, mint a szervezet növekedésének menedzselése, és a vezetői jártasságok kifejlesztése. Ezekről az ötödik leckében lesz szó.

Amit most szeretnél, az egy lépésről-lépésre kidolgozott folyamat, amit bárki, aki csatlakozik a hálózatodhoz- legyen az orvos, pincérnő, egyetemi docens, vagy kibukott diák- képes legyen követni. Ez azt jelenti, hogy képesnek kell lenned elrepülni egy 3000 mérföld messzire lévő városba, dolgozni valakivel az 50. mélységedben, akivel még sohasem találkoztál, és ugyanazokat az elveket és módszereket kell tanítanod neki, mint a 49. mélységedben lévő szponzora.

Hol kell kezdened?

Beszélgess a felsővonaladdal. Kérdezd meg, mi az elfogadott módszer a jelöltek megközelítésére. Milyen anyagot kell átadni nekik? Mennyi időt kell várnod a második megközelítésre, és azt hogyan kell lebonyolítani? Milyen marketing anyagokat kaphat a jelölt a második lépés után? Tanuld meg a folyamatot, és a csoportod építése hihetetlenül felgyorsul.

A másik ok, amiért a rendszer annyira fontos, hogy biztosítsa számodra a passzív, maradandó jövedelmet. Nem leszel nélkülözhetetlen a folyamathoz. Ha később visszavonulsz az üzlettől, a rendszer akkor is képes lesz működtetni önmagát.

A Network Marketing mindenkinek tökéletes. Azonban, nem mindenki tökéletes a Network Marketing számára...

Hiszem, hogy a Network Marketing egy csodálatos üzlet, a szabad vállalkozási rendszer egyik utolsó bástyája, ahol valaki megfelelő végzettség, családi háttér, vagy nagyobb befektetés nélkül is gazdaggá válhat.

Az előnyei kivételesek. Korlátlan jövedelem, adókedvezmények, utazási lehetőségek, és esély, hogy segíts másokon, miközben a saját sikeredet építed.

De nem való mindenkinek!

Miért?

Mert a sikerhez egy bizonyos személyiség típus kell. Bár, mindenkinek, aki jobb életet szeretne, javaslom, hogy gondolkodjon el egy Network Marketing karrier lehetőségén, - mielőtt így döntenél, jobb, ha elvégzel egy őszinte önértékelést.

A legtöbb ember számára a biztonságot egy kilenctől-ötig típusú munka jelenti. A mókuskereket szükséges rossznak tartják.

A hálózatépítők nem esnek ilyen tévedésbe. A munkahelyet egy fondorlatos csapdának látják, - ami éppen annyi jövedelmet biztosít neked, hogy sajnálnád feláldozni - de nem eleget az anyagi függetlenséghez és biztonsághoz.

Azzal a csodálkozó arckifejezéssel tekintenek a vállalati struktúra szamárlétráján küszködő emberekre, amit egy tíz éves gyerektől várhatnánk, aki éppen egy hangyaboly nyüzsgését figyeli. Tudják, hogy a világnak szüksége van a hangyákra, de nem akarnak közéjük tartozni.

A legtöbb ember még az általa lebecsült munkát is megpróbálja jó színben feltüntetni, mert ez az, amit a társadalom vár tőlük. "Igazi" munkáról és status quo-ról beszélnek, és elfogadják szükséges rossznak, mert "a dolgok így működnek". A hálózatépítők viszont korlátlan karrierről, személyiség fejlesztésről és gyarapodásról álmodoznak, és addig dolgoznak, amíg az álom valóra nem válik. Ha a mókuskerékre gondolunk, csodálkozunk, hogyan áldozhatja fel valaki emberi méltóságát egy biztos fizetés érdekében.

Ne essünk tévedésbe: ha kell valaki, aki a hátad mögül ellenőriz, akkor úgy tűnik, nem tudod magad motiválni, illetve, ha a hó elején esedékes fizetés biztonságára van szükséged, akkor a Network Marketing nem neked való.

Ha szeretnél valamit ettől az üzlettől, akkor vállalkozói gondolkodásmódra van szükséged. Nem mindenkinek van ilyen. Képzeld el, hogy nem kapsz fizetést elsején. Nincs garancia. Csak egy nagy jutalékcsekk, ami teljesen attól függ, hogyan teljesítesz.
Ha ez megijeszt téged, akkor inkább maradj a vállalatnál. Ha izgalommal tölt el, akkor megfelelő jelölt lehetsz az üzletre.

Mint szabály, az erős személyiségek a legjobbak. Képesnek kell lenned motiválni önmagad, felügyelet nélkül dolgozni, és jónak kell lenned a követésben. És miközben erős személyiség vagy, okosnak is kell lenned. Nézzük, miért...

A Network Marketing a másolódás üzlete.
Az üzlet nagy része a képesség, a cég és a szponzorvonal által kifejlesztett sikeres módszerek, stratégiák és rendszerek követésére. Ez nem jár akkora személyes dicsőséggel, viszont sokkal nagyobb biztonságot ad, hiszen, az üzleted nem teljesen csak tőled függ.

Így, az okos hálózatépítők adoptálják a szponzorvonaluk által bemutatott sikeresen működő módszereket. Ez végül nagyobb biztonságot ad, mert később visszavonulhatsz az üzletből anélkül, hogy a jövedelmed csökkenne.

Ha bizonytalan vagy, akkor az üzlet nagyon nehéz lesz számodra. Meg kell őrizned az önbizalmadat és az önbecsülésedet a folyamatos nyomás és kihívások ellenére is. Amit mi csinálunk, az más. Sok ember fél attól, amit nem ért. Ez valakit gyanakvóvá tesz, másokat szkeptikussá, megint másokat pedig iriggyé.

Így, amikor büszkén kihirdeted a világnak, hogy egy jobb életstílus érdekében csatlakoztál egy Network Marketing céghez, ne csodálkozz, ha ezek az emberek minden olyan okkal megtámadnak, amiért nem lehetsz.. nem tudsz.. és nem sikerülhet sikerre vinned a vállalkozásodat.

Aztán ezek a "jó szándékú" emberek bőségesen ellátnak horror történetekkel olyan emberekről, akik már próbálkoztak Network Marketinggel, és belebuktak, televették a garázsukat termékekkel az azonnali meggazdagodás reményében, vagy majdnem halálos kiütést kaptak valamilyen MLM-s bőrápoló terméktől.

Sok ember nem akar gazdag lenni. Öntudat hiányában nevelkedtek. Öntudatlanul azt hiszik, nem érdemlik meg, hogy gazdagok legyenek, hibásan úgy gondolják, szegénynek lenni spirituális dolog, vagy felfedezték, hogy a meggazdagodás bizonyos fokú munkát kíván.

Nagy a valószínűsége, hogy téged is ilyen emberek vesznek körül. Semmi sem lehet fenyegetőbb az ilyen emberek számára, mint a gondolat, hogy valaki, akit ismernek, sikeres lehet. Mindent megtesznek, ami csak az erejükből telik, hogy elbátortalanítsanak, és néhány esetben akár szabotáljanak. Ha meg akarod csinálni ezt az üzletet, akkor erősen hinned kell benne, és ne hallgass mások véleményére. A karrierem drámai fordulatot vett, amikor megtanultam egy értékes leckét...

Nem fogadom el szegény emberek pénzügyi tanácsait!

Amikor elkezdtem az üzletet, egy vasam sem volt, és küszködtem. Sajnálatos módon, a legtöbb ember, akit ismertem, szintén hasonló helyzetben volt. Megpróbáltak kibeszélni az üzletből, és be akarták bizonyítani nekem, hogy nem működik.

Felismertem, hogy ezek az emberek semmit sem tudnak az üzleti sikerről. Jó szándékuk ellenére, olyan területen akartak tanácsot adni, amihez nem értettek.

Megtanultam, hogy olyan emberekhez forduljak, akik már sikeresen felépítették az üzletet. Ha ezt megérted, és így cselekszel, akkor drámaian megnövelheted a saját sikered esélyeit.

A hosszú távú siker egy másik kötelező eleme, hogy becsületesen vezesd az üzletedet.

Bár van arra is egy csomó példa, hogy emberek úgy értek el nagy jövedelmeket, hogy megtöltötték valakinek a garázsát vízszűrőkkel (diétás sütikkel, akármivel), ezek a jövedelmek nem kitartóak. Csak idő kérdése, hogy mikor fogynak el a megfelelő jelöltek, aztán kereshetsz egy új programot, és kezdheted az egész folyamatot elölről. Hosszútávon, az ilyen módszerek végül megölik az üzletedet.

Ebben az üzletben, amikor szponzorálsz valakit, akkor életre szóló partnerévé, mentorává válsz. Még amikor már mindent megtanultak tőled, és maguk is magas szintű vezetővé váltak, továbbra is te leszel az iránytű a szervezetük számára, moráliskérdésekben, felelősség és munkamódszerek tekintetében. Sokkal inkább, mint a hagyományos üzletekben, a Network Marketing a szponzor és a terjesztők közötti bizalom körül forog.

Ez a legerősebb toborzó eszközöd. Emberek milliói torkig vannak a vállalati éra torz kapcsolataival, a munkahelyi pletykákkal, az irodai politikával, a felelősségre vonhatóság hiányával. A Network Marketing közösség őszintesége, felelősségtudata, sokkal jobban vonzza őket, mint a pénz, az autók, vagy az utazások.

Ha csak egyszer is hazudsz a terjesztőidnek - még akkor is ha a saját érdekükben teszed- azt a köteléket semmisíted meg, ami az üzlet alapja. A leghatalmasabb csáberőt rombolod le, ami az üzletbe vonzza az embereket. A tartós sikert kiépítő terjesztők tudják, hogy a szavukat állniuk kell, és a becsület szent dolog.

A Network Marketing egy másik fontos követelménye a jó tanítói képesség. Nézzük, miért...

Az emberek mindössze tíz százaléka kereskedő típus. Szeretnek eladni, jól csinálják, és nem félnek az elutasítástól. A népesség kilencven százaléka számára az eladás azzal egyenlő, mintha egy csörgőkígyókkal teli verembe kéne beugraniuk. Már az elutasítás puszta gondolata is a komfort zónájuk fedezékébe kényszeríti őket. Ha a toborzó stratégiád részeként hideghívásokat csinálsz, ajtókon kopogtatsz, és idegeneket szólítasz meg az utcán-a jelöltek kilencven százalékát azonnal elijesztetted.

Mert nem tudják elképzelni, hogy ők is így cselekedjenek...

Tény, hogy ezer emberből mindössze egy lesz sikeres ilyen megközelítésekkel. Még rosszabb, hogy mivel ezeket a technikákat nagyon nehéz másolni, havonta igen nagyszámú új terjesztőt kell szponzorálniuk, hogy a jövedelmük megfelelő szinten maradjon. Ezen nem változtat egyetlen agyafúrt trükk sem. Nincs biztos maradandó jövedelmük, és minden hónapban kénytelenek újra és újra feléleszteni és újraépíteni a vonalakat.

Ezzel szemben a sikeres hálózatépítők egyszerű, másolható módszerekre koncentrálnak, amit bárkinek könnyen meg lehet tanítani.

Az elsődleges prioritásuk, hogy a szervezetük mindent tudjon, amit ők. Az emberek, akiket behoznak az üzletbe, azonnal képesek elsajátítani ugyanazokat a módszereket, így, a szervezet is gyors növekedésre képes.

Megfigyelheted, hogy iskolai tanárok, professzorok, karate edzők, zongoratanárok, és bárki, aki jó tanítói képességekkel rendelkezik, jeleskedik a Network Marketingben. Szóval, ha élvezed a tanítást, és jó is vagy benne, akkor valószínűleg nagyon sikeres leszel a Network Marketingben.

A következő dolog, amit meg kell tenned a sikerhez, a rendszeres napi önfejlesztés. Általában egy kora reggeli, vagy késő esti időpont a legmegfelelőbb. A gyerekek alszanak, kevés a zavaró tényező, így magadra tudsz koncentrálni.
Fontos, hogy minden nap szakíts időt a csendes elmélkedésre, és önfejlesztésre. Szükséged lesz egy könyvekből, videókból, kazettákból álló könyvtárra is, hogy motivált tudj maradni a negatív programozás ellenére is, hogy új technikákat tanulj, és fenntartsd a fókuszodat.

Kezdetben azt hittem, hogy a sikerhez másokat kell megváltoztatnom. Hamarosan rájöttem, hogy az igazi sikerhez nekem kell megváltoznom.  A tetteid, a példák, amiket felállítasz, visszaverődő effektusként pozitív módon befolyásolhatnak mindent körülötted. Az üzleted csak olyan ütemben fejlődik, mint te. Ha minden nap fejlődsz, akkor az üzleted is.

Most már láthatod, hogy a Network Marketing üzlet teljesen más, mint a vállalati világ. Vállalkozói hevületet, és önmotivált gondolkodást kíván. Erős önbecsüléssel és becsületesen kell építeni az üzletet. Végül, háttérbe kell szorítanod az egódat amikor szükséges, és használni a szponzorvonal által kifejlesztett rendszert.

Még egyszer! Ötvözd a hagyományos MLM-t az Internetes üzleti lehetőséggel.
LÉGY AZ ELSŐK KÖZÖTT!!

                                                                                                      Randy Gage
Tehát, használd a rendszert és így  fogod érezni magad.


 
 

 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése