2011. február 7., hétfő

Változz. 4. alapelv: EREDMÉNYEK.

4. alapelv: EREDMÉNYEK.

„Ha a gazda csupán egy maroknyi magot vetett el tavasszal, ősszel nem számíthat bőséges aratásra”

Az eredmények mindig egyenesen arányosak az erőfeszítésekkel. Mindenki csak annyit kap vissza az élettől amennyit beletesz.

Eredményeink mérésének legtovábbi fontos módszere az, hogy alaposan megvizsgáljuk, kivé váltunk. Milyenfajta embereket vonzottunk az életünkbe.

- Ha nem vagyunk elégedettek jelenlegi eredményeinkkel, akkor a változtatásokat önmagunkon kell megkezdenünk.
- Ha többre vágyunk mint amink van akkor többé kell válnunk, mint amik jelnleg vagyunk.
                                                                                                                                          -

GYAKRAN ELLENŐRIZD A RENDSZERT  
- Nem engedhetjük meg magunknak, hogy 10 évig várjunk annak megállapítására, vajon szükség van-e a tervünk a gondolkodásmódunk a hozzáállásunk vagy az erőfeszítéseink módosítására.                                                        
 - A haladást rendszeresen le kell mérnünk. Hogy milyen sűrűn attól függ, milyen messze van a cél.  Mi a célod? A szomszéd sarok vagy a csillagok. 1 fok eltérés nagyon messze vihet a  céljaidtól

A feladat mérhető előrehaladást tenni ésszerű időn belül..

Ha ésszerű időn belül nem teszünk mérhető előrehaladást, akkor egyértelmű, hogy valami hiba van acélkitűzéseink vagy a terveink végrehajtása körül. (Sokan mondják én vezető vagyok, de az én temperamentumom lassú.)

„Mindenki természetesnek tartja, hogy a pénzt be kell osztani, be kell fektetni. Még azok is akik képtelenek erre. Miért van hát, hogy csak szűk kisebbséget érdekel, hova tűnnek a percei, az órái, az évei- hova tűnik az élete?”                                                                                                                                                                                 Alexander Oakwood (1938-2000)

A hanyagság csak súlyosbítja a jövendő kihívásait.

Mához 5 évre mindannyian eljutunk valahová, a kérdés csak az hogy HOVÁ? 
Most van itt az ideje annak, hogy megalapozzuk a következő 5 esztendőnket.


GONDOLD VÉGIG!

- Hány könyvet olvastam az elmúlt 90 napban
- Hány bemutatót tartottam, vagy web- konferenciát tartottam?
- Hányszor konzultáltam a felső vezetőmmel?
- Hány rendezvényen  vagy web konferencián vettem részt?
- Hány sikeres emberrlel beszéltem vagy hallgattam a kazettáját?
- hány terméket fogyasztottam a saját üzletemből.


Az ezekre és számos egyéb kérdésre adott válaszok létfontosságú információval fognak szolgálni számunkra azt illetően, hogy milyenek a lehetőségeink a jövendőbeni jutalmakra.

Miért van az, hogy mi emberi lények, akik kétségkívül a legintelligensebb életformát képviseljük a földön, nem törekszünk lehetőségeink maximális kibontakoztatására?
Miért engedélyezzük magunknak, hogy félúton megálljunk?
Miért nem törekszünk arra, hogy kiteljesítsük a bennünk rejlő lehetőségeket?

Mert megadatott nekünk a szabad akarat!

Túlságosan is gyakran megesik, hogy saját akaratunkból sokkal kevesebbet végzünk, mint amire képesek lennénk, mert azt mondjuk ....


   
                                                                                                                              vagyok.


Aztán már..

                                                                                 
                                                                                                                                                                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése