2011. február 3., csütörtök

Bizzuk a forgalmazást az eszközökre!

BIZZUK A FORGALMAZÁST AZ ESZKÖZÖKRE

Az MLM (és minden cég) ma már a forgalmazásról szóló eszközök – videók, magnókazetták, internet stb – széles választékával rendelkeznek. Minél inkább hagyatkozunk az eszközökre, annál több időnk marad a lehetséges ügyfeleinkre. A video a legjobb. Egy jó tehetségkutató videó tekintélyt ad a termékünknek és az általunk kinált lehetőségeknek. A video hatékonyan és meggyőzően bemutatja termékünket, kompenzációs tervünket és a hálózatos piacszerező koncepcióját, amire mi harminc perc alatt nem igen lennénk képesek.

A MEGSOKSZOROZÓDÓ EFFEKTUS

Annyi idő alatt, amíg személyesen tárgyalunk egy személlyel, egy videó egy webkonferncia egy egész családot vagy barát csoportot befolyásolhat. Miközben mi „eladunk” pályázónk bennünket figyel, hogy lássa, mennyire nehéz ez a foglalkozás. Ha három órán át magyarázzuk a terméket vagy a lehetőséget, a legtöbb pályázó azt kezdi el számítgatni, hány háromórát iktathatna be a héten ilyen forgalmazási maratonik céljaira. De ha a kezébe nyomunk egy videót, vagy csak egyszerűen meghívjuk egy web konferenciára, azt gondolhatják: HISZEN EZ KÖNNYŰ! – ÉS CSAK PÁR PERCBE KERÜL – EZT ÉN IS ME TUDOM CSINÁLNI

A MÉTERES SZABÁLY

Sok új munkatárs hónapokig rágódik azon, melyik barátjánál, rokonánál, üzlettársánál próbálkozzék és melyiknél ne.  Ez a gondolkodásmód hamarosan teljes bénulást okoz. A legjobb ellenszer a – MÉTERES SZABÁLY – Ez azt jelenti, hogy mindenkinek, aki egy méternyire van tőlünk felajánljuk a terméket vagy a lehetőséget.  A méteres szabály legfőbb veszélye, hogy maximálja a visszautasítás kockázatát. Egyes vélemények szerint ellenérzéseket kelthet az emberekben, akik kerülni fogják a társaságunkat. NE LEGYÜNK TOLAKODÓAK: MI CSAK EGY LEHETŐSÉGET SZERETNÉNK MEGMUTATNI.  – az aki nem tesz kísérletet a barátaival vagy a családtagjaival, az vagy nem hisz a barátai és családtagjai tiszteletében, vagy nem hisz a termékben és a mi szakmánkban. Ha biztosan tudjuk hogy a termék jó, és hogy ezzel képesek leszünk hozzásegíteni az embereket havi 50-150 000 Ft-os plusz jövedelemhez, NEM A CSALÁDUNKAT SEGÍTENÉNK HOZZÁ ELŐSZÖR?

A 2+1 MEGÁLLAPODÁS

A videók, web konferenciák nem szerződtetnek embereket. Az embereket emberek szerződtetik. Ha a pályázónk pozitívan reagál a videónkra, a lehető leggyorsabban hozzuk össze élő emberel, hogy megköthessük a szerződést. Hívjuk el a szponzorunkat. Számos oka van annak, hogy egy kétfős csapat miért hatékonyabb az egyszemélyesnél.  Először is, a számoknak van hatalma. Több az önbizalmunk, ha partnerrel dolgozunk. Ha barátnál vagy családtagnál vagyunk, kevésbé valószínűleg vesztegetik az időt csevegésre, ha idegen is jelen van. Azon kívül pályázónknak jobb véleménye lesz az általunk kínált lehetőségről, ha látja, hogy már nemcsak egy, de két másik embert is meggyőzött.

KERÜLJÜK AZ INFORMÁCIÓS TÚLTERHELÉST.

Az egyik leggyakoribb tévedés, ha túl sok információt adunk pályázónknak. Ők csak annyit akarnak tudni, megvásárolják- e az emberek. Anniyt akarnak tudni, hoyg menit kershetnek vele. Álljunk ellen a kisértésnek, és ne árasszuk el a pályázónkat az összes videóval, brossurával, amit atársaságtól kaptunk, mert ezzel a dömpinggel csak annyit érjetünk el, hogy a pályázó beléjük se néz. Egy jó felderítő videót használjunk, lehetőleg olyat, amely nem hosszabb negyedóránál. A TÖBBI INFORMÁCIÓ VÁRHAT

A SZPONZOR

A munkatárs legfontosabb erőforrása szponzora. Tanácsot ad, bátorít, segít a forgalmazásban és a hálózatépítésben. AKI ELVESZTI SZPONZORA JÓAKARATÁT? A SAJÁT LÉGVEZETÉKÉT VÁGJA EL

vagy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése